Night of the Mannequins
Buy Now
By using these links, you support READO. We receive an affiliate commission without any additional costs to you.
Description
We thought we'd play a fun prank on her, and now most of us are dead.
One last laugh for the summer as it winds down. One last prank just to scare a friend. Bringing a mannequin into a theater is just some harmless fun, right? Until it wakes up. Until it starts killing.
Luckily, Sawyer has a plan. He'll be a hero. He'll save everyone to the best of his ability. He'll do whatever he needs to so he can save the day.
That's the thing about heroes-sometimes you have to become a monster first.
"A fairy tale of impermanence showcasing Graham Jones's signature style of smart, irreverent horror."
-The New York Times
Book Information
Posts
Die Nacht der Schaufensterpuppen...
... Tja, was soll ich sagen. Der Schreibstil war flüssig, aber mir hat das Buch leider nicht sonderlich zugesagt. Ich habe mir etwas ganz anderes vorgestellt und in meinen Augen, war es auch kein Horror, sondern vielmehr ein Drama. Das Buch ist in der "Ich" Perspektive geschrieben, was ich ansich echt liebe, aber es fühlte sich nicht an, als ob es ein Teenager der 10. Klasse erlebt, sondern als ob man im Kopf eines psychisch labilen 12 Jährigem (oder jüngeren Kind) gefangen war. Ein regelrechter Fiebertraum. Leider fehlte mir der Plot und die Spannung. Das Ende ist meiner Meinung nach ein absoluter Reinfall, ich hatte echt gehofft, das da noch was kommt... Schade, hatte mich richtig auf die Story gefreut.
Description
We thought we'd play a fun prank on her, and now most of us are dead.
One last laugh for the summer as it winds down. One last prank just to scare a friend. Bringing a mannequin into a theater is just some harmless fun, right? Until it wakes up. Until it starts killing.
Luckily, Sawyer has a plan. He'll be a hero. He'll save everyone to the best of his ability. He'll do whatever he needs to so he can save the day.
That's the thing about heroes-sometimes you have to become a monster first.
"A fairy tale of impermanence showcasing Graham Jones's signature style of smart, irreverent horror."
-The New York Times
Book Information
Posts
Die Nacht der Schaufensterpuppen...
... Tja, was soll ich sagen. Der Schreibstil war flüssig, aber mir hat das Buch leider nicht sonderlich zugesagt. Ich habe mir etwas ganz anderes vorgestellt und in meinen Augen, war es auch kein Horror, sondern vielmehr ein Drama. Das Buch ist in der "Ich" Perspektive geschrieben, was ich ansich echt liebe, aber es fühlte sich nicht an, als ob es ein Teenager der 10. Klasse erlebt, sondern als ob man im Kopf eines psychisch labilen 12 Jährigem (oder jüngeren Kind) gefangen war. Ein regelrechter Fiebertraum. Leider fehlte mir der Plot und die Spannung. Das Ende ist meiner Meinung nach ein absoluter Reinfall, ich hatte echt gehofft, das da noch was kommt... Schade, hatte mich richtig auf die Story gefreut.




